Tuesday, September 11, 2012

Luahan hati ku kepada mu


Saat ku meningalkan mu,ku begitu angkuh..diri ku begitu ego..
Ku ingat tanpa mu disisi,aku boleh hidup tanpa mu..
Tetapi ternyata,diri ku salah..ku mencuba lagi,dengan mencari peganti..
Diri ku mencuba mencintainya..tetapi hati ku bukan miliknya..
Terkadang aku merindui mu separuh mati..mula lah aku mencari mu..
Tetapi dirimu tidak seperti dahulu..
Saat ku dapat tahu diri mu sudah berpunya,perasaan ku hampah..
Tetapi diriku terasa ingin menampakkan yang diri ku bahagia tanpa mu..
Setiap hari ku melihat facebook,twitter dan blog mu…
Pabila ku melihat gambar mu begi tu mesra dengan orang lain..
Hati ku makin bertambah sakit,tetapi kenyataannya hati mu lagi sakit dari ku..
Ku akui dahulu ku curang kepada mu,tidak menghargai mu,selalu menghampakan mu..
Maaf kan kesalahan lama ku,aku menyesal diatas perbuatan lama ku..
Saat ku ingin menarik mu ke jalan yang benar,dirimu begitu angkuh..
Mungkin kerana kecawa dengan sifat ku dahulu..
Maafkan daku kerana memaki mu,cara ku kasar,kerana aku menyangi mu,tetapi ku akui cara ku salah..
MAAFKAN DAKU..
Kini dirimu telah kembali pada ku..
Ku amat bersyukur kerana diri mu kembali..
Walaupun dirimu datang dengan sejarah hitam,dan meningalkan titik hitam..diri ku menerima mu seadanya..kerana diri ku pun tidak sempurna..
Ku berjanji akan menjaga mu sehingga akhir hayat..
Ku akan selalu ada untuk mu..
Ku tidak akan menigalkan mu melainkan ajal menjemput ku..
Aku akan selalu menyayangi mu sehingga akhir hayat ku..
Ikhlas dari hati saya MUHAMMAD ASHRAF BIN BAHARUDIN
KEPADA NUR FARAHZATUL HUSNA BT ZAMRI
BAKAL ISTERI KU

No comments:

Post a Comment