Thursday, October 25, 2012

3

Hari ni da masuk hari ke 3 tau..
huhu,xpe2..kte tgk smp hari ke berapa k..tp bila da tgk tu bg la tau..jgn diam je k..hehehehe
smlm saya wat kjtn kat awak kan..hee,biase laaaa..ble da ade duit ni,x ddk diam tau..
hmm,saya pon tak rancang sebenarnya nak bg bunga kat awak..
tbe2 je terfikir..dan awak perlu banga la yang awak ni perempuan pertama dapat bunga dari saya..
tapi saya bukan lelaki pertama yang bg awak bunga..hmmm :(
takpe2..biase la tu,bersyukur la jadi org kedua..drpd yg entah keberapa kn..huhuhu
dah bg bunga saya teman awak buka puasa plk..huhu
redah hujan sama2,hee..lepas tu kesejukan,nsb baik naik keretakn..
malam jumpa lagi..tapi tak lama kan..tapi bermakna..huhu
hari ni hari raya aidiladha..selamat hari raya aidiladha sayangku..
sayang awak sangat2.. :)

No comments:

Post a Comment