Friday, November 2, 2012

apa tu?

"I'd like mornings better, is my mornings started with you ♥"
awak letak ni kat twitter..hmm,bermaksud "Saya ingin pagi lebih baik, waktu pagi saya bermula dengan anda"..
hmmm..tetapi,awk tak mulakan pagi awak dengan saya pon,xde msg pagi2 pon,wish morning pon xde,call pun xde..tang mana awak start dgn saya?..huu,keraguan disitu ye..
kalau awak dah ada yg lain yg boleh ceria kan awak..awak cakap la,bukanny cara macam ni awak buat saya..nanti saya boleh lakonkan yang saya curang..dan tak nampakkan awak ni bersalah..haa,kalau cakap kan senang daripada buat saya macam ni..tapi ain ckp saya kene positif mungkin randome tweet kan mungkin la,takpela..hari ni hari awak,esk hari saya..hahahahaha,saya tak nampak usaha awak untuk memulihkan hubungan kita ni..bagi awak kalau saya takada awak relek je,tak macam biasa..huhu,takpela awak,saya redha je..

No comments:

Post a Comment