Saturday, March 1, 2014

Awak mandrem saya eh??

Kenapa dengan mandrem??
hahahahaha..kisahnya bermula begini,okay..
last post aku memang stok sedih,stok leleh..semua ada laaaaa,hahahaha
ini kerana seorang insan bernama NUR FARAHZATUL HUSNA BT ZAMRI...
kenapa dengan dia??ooooo..dia best friend aku,dia awek aku zaman sekolah,dia ex girlfriend aku,dia musuh aku,dia haters aku,dia peminat aku,dia tempat aku mengadu bila ade problm,dia bakal isteri aku..
haaaaa,cuma belum jadi janda aku je..hahahaha*mintak jauh laaa..
ADAKAH DIA JODOH AKU???
Okay kita bold dan uderline kan..hehehe
lepas post pengobat tu,aku nak buat suprise kat dia..time tu memang rengang habis la..
last2 aku yang kene..
tgok fon gambar laki lain..
dia kate dia pening,tak nak msg aku..tp msg ngn org lain..hmmm
memg mengigil laaaaa..tapi,kenapa jadi macam tu..KARMA,dulu zaman sekolah aku selalu sakit kan hati dia,tak hargai dia..CURANG pon ade jugak..hahahahaha,banyak kali kantoi ade scandle,tapi tak clash pulak..ish2,tapi masa aku kne suprise tu..pehhhhh,menongeng beb..bila kita dah berubah,tak macam dulu,apa yang aku tak pernah buat tapi aku buat semata-mata untuk dia..tiba-tiba dia balas mcm tu..sakit,luka habis,bak kate org ganu "daroh hanya"hehehe..
bila dah down,cari yang boleh hiburkan hati,bagi semua janji,bagi harapan..tapi,perasaan aku kat JODOH aku ni,memang tak leh bla laaa..memang sah kne mandrem..last2 aku tingal mcm tu je..JAHAT kan aku ni..haih,ashraf ashraf..lepas tu aku cari orang lain pulak,pon sama jugak,walaupon dah ade awek,tapi aku mesti nak amek tahu hal dia,mesti nak tengok apa yang terbaru..kadang2 ade msg dia,tapi tu la..macam kapal selam,kejap timbul,kejap tengelam..hahahaha,then dapat tahu pakwe yang die pilih dulu tu..buat hal,pehhhhhh..tyme tu rase nk tepok tangan..hahahahaha,tp relek je..sb SAYANG kan..ini semua KARMA..
ALHAMDULILLAH bukan aku yang jadi pengantara KARMA tu..nak dekat setahun berpisah,last2 baik balik,kalau buat novel tentang cerita aku ngn farah ni..org baca pon menyampah agaknya,kejap on kejap off,yang peliknya..walau bahagia macam mana dengan life aku,orang baru..tapi wajah dia..pehhhhh,tak dapat di pisahkan,hahahahahaha..JODOH tu,tapi bab berpisah taknak kalah,berpisah smp setahun,dan juga,bukan aku sorang je tak dapat lupa kan dia,dia pon tak dapat lupa kan aku..hehehehe,,MANDREM eh???hahahahaha..asyik rindu je..haish,smp sini jela membebel,bye2

No comments:

Post a Comment